Uppdate from Backaplan.

Nu måste jag komma igång med bloggandet, dels eftersom mina släktingar (läs syster) gnäller efter information om vad som händer i mitt liv, och dels eftersom jag har bytt jobb och måste hålla mina kära vänner på K55 (läs Jannika) uppdaterade.

Det går asbra på Backaplan iaf. Saker görs som dom ska, det är rent och maten är säker. Halleluja. Lite tråkiga KSS'er men det får jag ändra på, jag som kommer från den hårda skolan när det gäller det.

Idag jobbar jag stängning med Carro och Chrisse. Att jobba med sin flickvän går faktiskt oväntat bra.. än så länge. Extra bra att man får ligga med chefen. *hihi*

Nu kom hon just och klagade på att jag diskade toppingburken dåligt. Det ska hon få fan för...

Over and out.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Steph

Vissa har det bra =]

Jag skulle ifs inte vilja ligga med min chef, då det är Jonas mamma så jag hoppar nog, hihi

2009-05-08 | 14:32:43
http://ynoxx.blogspot.com
Syster

Tack för uppdatering! Det var verkligen på tiden...

Så klart at man vill veta vad som händer med och hur lill syrran har det ;-)



Vi funderar på att komma ner kanske i början av juni.



Kram

2009-05-08 | 21:03:47
http://www.mukka.bloggagratis.se
jan da man*

TACK!!! Det kan väl inte ha varit så jobbigt =)

Puss på daj

2009-05-08 | 23:41:59




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!