Förhållandemys.

En lustig scen utspelade sig alldeles nyss hos familjen ekberg-nilsson. Jag flaxandes, skrikandes i vildaste panik, "TA DEN!! TAAADEEEEN!! DÄR....FLADDERMUSEN!!" Chrisse tar den i vingarna och släpper ut den genom fönstret innan hon viker sig dubbel, faller ihop på golvet och vrider sig i skratt. Det var en nattfjäril. -"Älskling, du är så jävla tjejjig ibland, jag älskar det!"
Morr.

C - Älskling har du sett min röda handduk?
J - Den ligger på sängen.
C - Det gör den inte alls, jag VET vad som ligger på sängen.
    -  ......
 C - Den låg på sängen. Fan.

I lover her so much :)
Ikväll ryckte jag in och hjälpte Smulis en stund på K55 efter träningen. Dom var sönderknullade och det var riktigt roligt faktiskt. Jag hade ju sagt att jag aldrig skulle sätta min fot där igen, men detta räknades inte riktigt.
Men nu har jag jobbat 12,5 timmar på donkan idag och det tycker jag räcker, så nu ska jag sova.

Imorgon är jag ledig och då kaaanske min telefon har kommit. Ska träna imorgon också faktiskt, har en uppvisning på fredag, på kulturkalaset i Lisebergshallen kl. 22. Det kommer bli FÄTT NAJJS!

NU ska jag sova.
Puss.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!