Min flickvän kallar mig skithora.

C - "It looks like crap at home.."
J - "Vafan sa du?!"
C - "Jag sa att det ser ut som skit hemma."
J - "Jaha.. Jag tyckte du sa att jag såg ut som en crap hoe."


Idag har jag och Chrisse köpt antirynk-kräm. Det var ett stort steg. Chrisse fyller ju snart 26 år, (läs åldersnojjar väldigt), så nu är det dags att börja förebygga diverse .. ehm.. spår av tidens tand. Det blev en Anti-Wrinkle Nature Fusion anti-ageing day cream samt en Anti-Wrinkle Nature Fusion Eye anti-ageing eye cream, Försök att säga det snabbt om du kan! Snajjsigt så det förslår.

Nu ska jag dricka te.
Puss
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


karin

hahahhah! Ni är ju för söta:)

2009-08-13 | 23:40:16
malin

hahaha, klockrenaste titeln EVER!

2009-08-15 | 02:18:04
http://www.cordykaye.blogspot.com




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!