Datalös.

Nu är man utan dator några dagar så man får passa på att uppdatera på rasten.

Igår fyllde min älskling år:) 26 bast blev hon. Och tröts skola, jobb och träning hade vi en mysig dag (läs sen kväll) tillsammans med kanelbullar med födelsedagsljus.

Igår hade jag som sagt träning, och det gick asbra. Jag har blivit grymt mkt bättre på bara några veckor. Känner mig sjukt motiverad till att bli asbra i år. Ännu mer när Chrisse stöttar och peppar, känns så skönt när ens partner tycker det är roligt och är stöttande ist för att gnälla att man aldrig är hemma. Vi tränar samma dagar, så det är perfekt. Chrisse har löpt linan fullt ut i sitt stöttande och ska faktiskt gå med i straycats, föreningens föräldra/syskon/annat bihang-lag. Det kommer bli succé! :)

Imorgon är jag ledig och då ska jag fika med Otto, Jannika och Sanna. Kommer bli trevlans :)
Nu är min rast snart slut. Tillbaka till filtreringen...

Hare fätt.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!