Livmodersvärk på IKEA.

Litet barn säger till ännu mindre barn som skriker efter mamma: "Din mamma är precis bakom dig, om du lugnar dig lite bara."
Jag och Sanna tittar på varandra med ett menande naaaawww.
S - "Det är så att det värker i livmodern."


Sanna och jag har varit på IKEA idag, kan inte berätta vad jag har köpt, för jag vet att Chrisse läser detta ikväll och jag vill att hon ska bli överraskad när hon kommer hem. Så jävla speciellt är det faktiskt inte, men ett litet "åh älskling vad fint"
 vill jag nog ha iaf.

Dagens bästa är att jag äntligen har köpt den förbannade telefonen. Expert Bäckebol blev de lyckliga säljarna och nu ligger skönheten här bredvid mig och glänser. Mycket nöjd med mitt köp, mycket nöjd.

Ikväll blire bara att ta det lugnt. Imorgon är det öppning igen, och har dessutom träning på kvällen. Senaste halvtimmen har jag suttit i valet och kvalet om jag skulle köpa en pizza eller ej, ringde Chrisse för lite stöd och råd (inte alls för att glassa med min nya telefon) och hon tyckte definitivt att jag skulle göra det så nu var det gjort.

Nu ska jag zappa vidare.
Köss.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!