Hostan from hell.

Lediga dagar går alltid sjukt snabbt. Blev en massa mys på förmiddan. Vaknade av att min snuttiplutta hade gjort frukost. Blåbär och jordgubbssmoothie fick jag också, fast den var inte så god, det var vi överrens om :) När hon åkte till jobbet för att tjäna vårt levebröd degade jag vidare på soffan. Tittade på Knutby-filmen idag, och den var väldigt intressant. Men lite långtråkig, hade hoppats på mer smaskigheter.

Har haft träning idag också och det känns bra att vara tillbaka! Men det är lite rostigt måste jag säga.

Nu sitter jag och tittar på lyxfällan och sen ska jag se en dokumentär om 500 kilos människor i USA. Sånt är najjs.

Imorgon är det jobb igen, och det känns sådär faktiskt, för jag har fått tillbaka hostan. Känner att det bara blir värre så jag måste nog ringa vårdcentralen igen. Att vara sjuk är verkligen det värsta som finns. Minns en tavla som hängde i mormor och morfars kök, där det stod: "Den som är frisk har tusen önskningar, den sjuke har bara en". Det stämmer.  Dyrt är det också. En liten tub med pulmicort (astmamedicin) kostar fucking 900 spänn! Jag tar den skiten två gånger om dan så den tar ju slut ganska snabbt.

Nu ska jag titta vidare.
Ciao!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!