Herregud, jag säger bara herreguuuud.

Igår var det ju uppvisning i Lisebergshallen på ett jättestort disco. Disco alltså... herregud. Det var fjortisar och partillejohnnys i mängder. Det värsta var tjejjerna som gick omkring i trosor. Och nu inte i betydelsen att jag är en gammal tant och tycker att hotpant är "bara underbyxorna". Utan det var verkligen TROSOR! Ni vet, sånna här vanliga vita bomullstrosor. Se exempel nedan.

Wtf?! Till detta hade dom en oversize tröja med långa armar. WTF?!?!?! Ska man verkligen se ut så nu för tiden? Det var inte bara en som hade det.. Jag förstår mig inte på dagens ungdom. Jag är officiellt gammal.

Uppvisningen gick jättebra iaf, och trots alla testosteronstinna bröl från 15åriga målbrottsröster, var det roligt. Känns sjukt kul att vara igång igen :) Imorgon är det träning, och den träningsvärk jag har nu (kan ej sitta, springa eller ta långa steg. Måste hålla i mig i väggen när jag ska sätta mig) kommer vara NADA i jämförelse med vad jag kommer ha på måndag. Fullt ös medvetslös.

Ska snart gå och lägga mig. Öppning imorgon igen. Dagens middag som jag ska inta nu består av mannagrynsgröt, te och provivajuice.

Inte min gröt, men fin ändå.

Dagens brajobbatJohanna: Jag tog med mig Chrisses nycklar till jobbet och lämnade henne strandsatt hemma. Anna, vår chef fick åka hem till oss med den och rädda henne, haha.

Nu blire gröt.
Pöss.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


frida v

Jag såg en sån idag på jobbet! En med endast en stor hood alltså! Fattigt värre... :)

2009-08-15 | 21:53:19
http://fridavernby.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!