The One!

Nu har jag bestämt mig för vilken mobil det blir. Eftersom jag h.a.t.a.r att lägga pengar på tekniska prylar, tycker det är fullkomligt bortkastat, så har jag bestämt mig för den här lilla saken:

Eftersom det enda jag egentligen bryr mig om är att den är fräsch och att knapparna är sköna får det bli denna. Tusen spänn billigare än den tidigare tänkta och kommer förmodligen att hålla bättre då det inte är en skjutlucka. Asbra. Imorgon ska den inhandlas, det har jag iof sagt i flera dagar, men nu får det bli av. Kan inte vara utan mobil längre nu.

Smul vaknade tillslut iaf, lagom tills Chrisse slutade så vi tog en fika på stan. Men stan stängde så vi drog hem till Smul och kollade på hennes nya gardiner och fina fotoalbum. Sen skulle Smul jobba så jag och pälsk åkte hem och gjorde korvstroganoff. Den råkade bli lite för stark så stackars Chrisse satt och svettades och drack två glas vatten, hon som knappt dricker ett halvt i vanliga fall. Hon är lite (läs enormt) känslig för starka saker, så nu har jag lite dåligt sammis så jag ska nog göra te och bjuda henne på en persika.

Imorgon är det öppning och ångesten är stor. Men det känns lite bättre för imorgon börjar vagnarna gå som vanligt igen. Det har gått ersättningsbussar halva vägen i tre veckor för dom har byggt om spåret och det har varit tre veckor av irritation och djävulskap. Även om vi var bortresta (tack Gud) mesta tiden.

Nu blire te och mys.
Hare fett fotsvett.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!