Okdå.


Jag tänkte återuppliva bloggen. Mycket stor chans att den överlever den här gången. Anledningen till det stavas mkt noga övervägande samt Iphone. Den kommer bli min räddning. Funderade ett tag på tumblr men nää. Jag kör såhär ist. Behöver skriva av mig lite ibland. Provade instagram men det funkade inte så bra.. och ständiga facebookuppdateringar känns lite lame.

Idag ska jag på arbetsintervju på XXL! Hoppas det går vägen. Jag har inget sommarjobb så jag hoppas verkligen på det. som vanligt var jag ute lite för sent och jag vill verkligen inte ställa mig på donken i sommar. Har aldrig mått så bra som när jag kom därifrån. Jag pluggar tekniskt basår på Chalmers nu och trivs som fisken i vattnet. Har sökt industriell ekonomi, medicinsk teknik och maskinteknik nästa år. Läääskigt! Men behöver definitivt ett nytt kapitel i mitt liv.

Det här är för övrigt vad jag pysslar med all min övriga tid.



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!