Snopp i elgigantens röv.

Idag skulle jag hämta telefonen. Jag hade ondat upp mig redigt, liksom i förebyggande syfte, för jag hade på känn att telefonen inte hade kommit. Mitt känn var rätt. När jag kom in såg jag hur säljaren skruvade på sig, han kände igen mig och det bådade inte gott. Lång utläggning följde om vad som hade hänt, men sammantattat: ingen telefon är beställd och det tar minst två veckor till. Då exploderade fröken Nilsson i miljoner små atomer och 5 min och diverse utskällningar senare gick jag därifrån med pengarna tillbaka och 200 kr extra som plåster på såren. Fast jag hade hellre köpt den för 300 kr dyrare och haft skiten nu. Att vara mobillös är ett handikapp. Imorgon är jag ledig och då ska jag köpa den någon annanstanns. Om inte det skiter sig också, vilket det såklart kommer att göra, jävlaskitfuck. To be continued.

Ikväll var det träning och det gick väldigt bra för Wildcats. Sämre för mig. Min kroppsvikt är konstigt fördelad idag.. Midjan och ner: 50 kg, midjan upp: 8 kg. Att göra gymnastik idag var en omöjlighet, jag har så sjuukt mycket träningsvärk och mina ben har spänst ZERO. Kunde inte ens springa ordentligt på uppvärmningen för att mina muskler i baksida lår är så korta. Blev så frustrerad att jag nästan började gråta. Det kändes ungefär såhär.

Fikade med Sanna efter träningen och det var trevligt. Nu är jag på jobbet och hälsar på min lilla snuttiplutta. Hon jobbar stängning idag igen, och ikväll ska dom städa hela restaurangen själva. Jag ska hem och sova, moaha. Imorgon kanske det blir IKEA om inte Sanna skulle till Köpenhamn, i så fall ska jag gå till gymmet och gå på rullbandet, stretcha som en tok och basta. I need it.

Hare gott igelkott.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


sanna

Nu ska jag lägga till din blogg på mina favoriter igen. :)

2009-08-16 | 23:03:48
http://sannanordstrom.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!