Speedblogg.

Hemma från jobbet och käka innan träningen. Dagen har gått bra men började skit. Inventeringen stämde inte, combon (glass och milkshakemaskinen) hade freezerlock (ondska i sin renaste form då maskinfan inte funkar) så jag fick tömma skiten, sura miner och tråk. Men sen gick det bättre. Dagen flöt på och det gick ganska snabbt de sista timmarna.

Ikväll när jag kommer hem från träningen ska jag se filmen om Knutby som jag fått låna av min chef. Det kommer bli miicket spännande.

Nu ska jag steka fiskpinnar.

Pussipuss.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Chrisse

I wanna see that movie too!!...

Men funkar din DVD? mohahaha.. =)



Kyss din lilla arbetsmyra

2009-08-11 | 18:47:21
karin

Tänk på att många från Fossmo släckten är bosatta i Kristinehamn......:P Jag gick i samma skola som Helges syskonbarn.... Kanske säger ngt:P hahahah

2009-08-11 | 22:43:21
Syster

Kul att du blev nöjd med valet av mobil, du är inte lik din syster som gillar att köpa sådant "tjafs", nä mer lik mamman då ;-)

Må så gott!

Kram

2009-08-11 | 23:07:26
http://www.mukka.bloggagratis.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!