Inte ok.

Jag har börjat drömma mardrömmar. Varenda natt. Otäcka mardrömmar. Enda sedan vi möblerade om i sovrummet har jag sovit asdåligt, och det har gått så långt nu att jag är mörkrädd som ett litet barn. Chrisse fick gå upp med mig när jag skulle på toa, det är fan inte ok i vuxen ålder. Övertalade Chrisse att byta sida i sängen för att det kanske av någon töntig outgrundlig anledning MAYBE skulle funka. Resultatet blev att båda drömde mardrömmar. Sängen är cursed.

Idag har jag köpt mobilen iaf :)Det blev den under här. Men den är slut överallt så jag får den först på onsdag eller torsdag. Lite jobbigt, men det  får det vara värt.

Nu ska jag vänta på att min älskling kommer hem. Vi var båda väldigt trötta på jobbet idag, förståeligt efter nattens bravader. Ikväll blire mys och tidig sänggång.

Hare fett.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


malin

möbleringen kan göra otroligt mycket, kan även vara så att energierna är olika på olika ställen i rummet (du kanske är känslig för sånt?).

så mitt tips är möblera tillbaka! och ät inte kryddig mat sent på kvällen :)

2009-08-10 | 18:20:06
http://www.cordykaye.blogspot.com
karin

Ni kan få sova hos mig! Jag sover hur bra som helst i umeå och min säng är inte cursed:)

2009-08-11 | 00:42:35




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!