Mysdag och visningar.

Igår hade jag och frugan en riktig mysdag. Jag var iof uppe tidigt som fan för jag skulle till läkaren, men när jag kom hem kröp jag ner i sängen igen och vi sov till halv 2. Det är nog rekord för Chrisse, hon brukar inte ha ro att sova länge :) Det var meningen att vi skulle ut med några från K55 men dom bangade så vi gick på bio ist. Såg Wolverine och den var helt ok. Slappdagen var total när vi inte ens orkade laga mat utan beställde hem pizza..

Idag är jag ledig också, har min långlediga helg denna helgen, och jag har hunnit med två visningar. Om jag inte har nämnt det så har jag tagit nya tag när det gäller lägenhetsbytesgrejjen, så nu ska jag fan byta till en mindre som jag har råd att ha själv. Jag har kollat på en etta tidigare, som låg vid Wieselgrensplatsen. Den var aaaasfin men dom tackade nej. Idag har jag kollat på en tvåa vid kyrkbytorget vid Eketrägatan. Jättefint område, fin lägenhet men dock lite sliten, hyran låg på 4000 och det är ju helt ok för en tvåa där. Både för och nackdelar med den. Dom skulle komma hit imorgon iaf. Efter det kollade jag på en etta i Svartedalen, ligger rätt nära eketrä men den var helt fruktansvärd. Huset ser ut som student/invandrarbaracker/vettefan från 60-talet och allt var asslitet. Hyran låg på 2000, sjukt lågt för att vara Göteborg men det hade samtidigt varit skamligt att ta ut mer för den. Den blir det inte.

Ikväll ska jag ha reunion med Wildcats från förra året. Adiam som har flyttat tillbaka till Umeå kommer på besök så vi ska käka på Hardrock ikväll :) Sen ska jag ut med Otto, Sanna och Smulis (om du bangar nu Smul så är du officiellt en svikare!). Det blir en najjs kväll. Chrisse jobbar stängning, stackarn. Ska dricka en cider för henne också :)

Nu ska jag städa lite så det ser topp notch ut imorgon.
Pussheeeeeeeeeeeej.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Smul

Vad var det där för påhopp?! jag vet inte varför du har fått för dig att jag är en svikare. grr!

2009-05-10 | 14:42:12




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!