Upprörd tisdag.

Hemma hos Chrisse vilket blir lika med bloggande. Måste verkligen ta tag i min dator, men som ni som känner mig väl vet, är jag en teknisk nolla och tycker det är sjukt tråkigt att lägga pengar på sånt. Men jag måste väl. Måste även köpa en ny mobil eftersom den skickar sms hej vilt. Tex ett sms som skulle till Chrisse kom på något lustigt sätt till min chef. Det var INTE ok.

Idag är jag och Chriss lediga, och planerna för dagen är shopping, assmöte (för min del), och träning/sola. Tvärnajjs. Hoppas verkligen att assmötet inte blir inställt idag för jag har en hel fucking del att ta upp. Nu är måttet rågat.

Nu ska jag hjälpa min sköna böna som springer runt och städar, får lite dåligt sammis när jag sitter här och degar.
Hare fett pungsvett.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!