Dagen efter dagen D.

Då var man återuppstånden efter gårdagskvällen och fyra timmar träning idag. Barnkalaset levde upp till förväntningarna och det var fiskdamm och partyhattar för hela slanten. Om jag hade haft min egna dator hade jag lagt upp bilderna men det får bli till veckan. Efter mycket om och men drog vi till BLVD, det enda stället jag hade lovat mig själv att aldrig gå tillbaka till. Förutom fjortismentaliteten, schtekarna och "omgassåärdetdärenkilleellerentjej"-pekandet mot Chrisse var det helt ok där ändå.

Idag hade jag träning med Wildcats och sedan Cougars. Och eftersom jag numera tävlar med Cougars också, (när man tagit alla reserver och blir tvungen att peta en finns det inte så många alternativ), så blev det 4 härliga timmar med träning. Jag var inte bakis alls, men mensvärken var inte av denna värld. Förbannannelse åt er, otäcka livmoderkramper!

Var förbi snuttisen på hemvägen. Hon var inte glad, hade haft en skitdag.. Ska ta hand om henne lite extra mycket när hon kommer hem inatt.

Imorgon ska jag jobba stängning.. Egentligen skulle jag ha jobbat 10-19, är så jävla less på att dom ändrar schemat hela tiden. Nu är det slut med det, ska ni ha jävligt klart för er.
Nu ska jag sova. Jag är inte bitter.
Puss.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!