Pride dag 3.

Idag var det grönan på schemat. Vi kom iväg ganska sent men vi tog oss dit iaf. Dagen bestod av väntan.. 200 nr före oss i biljett-kassan, kö till alla karuseller och tusentals människor överallt. Dessutom var ju parken liten som en fjärt.. Shit, det var verkligen inte mkt att hänga i julgranen. Liseberg är tusen ggr bättre. Större, renare, fräschare, finare och trevligare personal. Insane var dock rolig, den nya bergodal-banan.

Efter det drog vi direkt till parken för den öppnade idag. Sjukt mkt folk både utanför och inne, jätteintressanta och roliga tält, tex. fick jag en gratis synundersökning.. Hade bra syn. Gött. Vi käkade på folkets kebab, vilket har blivit lite av en pridetradition, eller vi och vi.. Cissi hade redan käkat och Chrisse gick på toa precis innan och det hon såg där inne gjorde att det inte blev nån mat för hennes del.

Såg att dom hade bungyjump inne på området och jag är lite sugen på det.. Vad tror ni?

Dagens kändisspotting:
- Bondinbella
- Bobby (töntig kändisfrisör)
- Jill Johnsson (på scenen så det räknas inte riktigt)


Blondinbella är mkt fulare i verkligheten, jag blev lite besviken. Hon döljer det väldigt bra på bild måste jag säga.
Imorgon är det dags för tjejfesten, veckans höjdpunkt förutom paraden :) Det är bäddat för saftiga flatintriger!

Nu ska vi sussa.
Puss.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


karin

Klart du ska hoppa bungyjump:)

2009-07-31 | 15:22:18




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!