Waelot.

Äntligen har jag hittat någon som lagt in årets lagbild på nätet, så här har ni årets uppställning av Wilcats :) Sjukt dålig kvalitet men det skiter vi i ;P Nu är det bestämt att vi ska tävla i tyskland i maj, på en tävling som jag inte minns namnet på, men där har man chansen att kvala till Worlds som går i Orlando Florida 2010 :) Fett najjs! Janne blev lite förundrad när jag berättade detta, hon som många andra hade fattat att jag inte skulle tävla själv i år, och det var tanken också. Meeen tönt som jag är kunde jag inte riktigt hålla mig :) Jag har levt cheerleading i snart 9 år, man kan inte bara lägga av sådär. Btw har jag har blodutgjutningar på mina axlar från gårdagens träning och träningsvärken är inte av Guds nåde. It's good to be back.

Nu ska jag dammsuga i mitt sovrum, när jag letade mina örhängen imorse upptäckte jag att det inte riiiiiktigt var ok under sängen.
Blev du väckt med frukost på bordet och tända ljus imorse? Nä. Känn dig avundsjuk då. Mys.


Pöss.
 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


smulis

åh i love the pose! måste nästan få detta kort signerat!

2009-01-19 | 21:29:36
http://steiner.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!