Helg = gött som fan.

Stängning igår, öppning idag, inte helt ok. Najjs att sluta 5 dock, har hunnit med en välbehövlig fika med Sannis. Imorgon drar skitungen till alperna, men jag är inte avundsjuk. Annars har det varit en bra dag på jobbet.. Det vanliga gnabbet mellan Alibaba, Janne och Otto tog sig till nya höjder. Mycket underhållande.

Igår fick jag höra dom knäppaste rykterna om mig själv jag någonsin hört. Så knäppt att det var komiskt. Flattelegrafens makt fortsätter att förvåna. Nästan så man känner sig hedrar, haha! :) Om man undrar någonting är det faktiskt lättast att bara fråga, tips från coachen.

Dagens Alibaba: När han sprutade chokladsyrup i ögat på sig själv. Hans panik, maniska tvättande, tårar och klagan spädde bara på vårt hånskratt.

Nu ska jag hoppa in i duschen. Nu vankas ledig helg! Imorran blire vinkväll hos mig med några brudar. Tvärnajjs.
Pussgonatt groupies!
Glad :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!