Kvällens bravader.

Lina stod för middagen idag. Det blev ungstekt lax och grönsaker, mumsan. Efter middan diskade bäjbs och jag passade på att smyga med kameran.

Här har vi hetingen i full action. Observera tekniken med plåten. Imponerande.

När hon upptäckte mig ville hon spexa lite. Linas röv kom med också.

Lina är en mycket lång kvinna.

Att vara sexig när man diskar är en konst.

Lina hade snott med sig gratisprover på bindor och intimtvål.
Lina tyckte Chrisse kunde få ett prov.

Detta diskuterades flitigt.

Chrisse provade, och tyckte det var bra.

Jag nöjde mig med en glamourtidning.

Ikväll har jag packat för imorgon åker jag till Luleå. På lördag döps ju Alva och klart gudmor ska vara där :) Syster och skruttan kommer och hämtar mig på Kallax imorgon, vilket blir otroligt mysigt. Måste försöka hålla mig borta från att pussa på det lilla livet bara, inte så coolt om hon får influensan.. Kanske har nån bacill kvar.

Dagens tycksyndom:
Sannis som fått samma dödssjuka som jag har haft. Jag ringde henne idag, hon var inte mänsklig. Snuttsnutt.


Nu ska jag hoppa in i duschen, och sen krypa ner i sängen med min febriga flickvän. Kommer sakna henne som fan.
Sov gott suckers!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!