Det blod som jag trodde var stilla det fick du att rinna.

Jag totaldäckade igår och sov 12 timmar, vilken grej. Jag mådde som en prinsessa idag, bitterheten var ett minimum, haha. Jobbade 12-20 idag och det gick smuckert. Imorgon däremot blir det inte lika pläsänt. Jag kör dag och det är gapvarning. lövli, not.

Idag behagade Peter från Heidi Hays tattoo att ringa mig. Jag är mer förbannad nu än någonsin, fy fan vilket skitställe. Hans svar på det hela var att misstag händer och jag borde förstå att det gör det. jag citerar: "Ah men om man kör bil så kan det ju hända en olycka, det är ingenting man kan förutse eller rå för". Eh, ok. Ingen uppriktig ursäkt, ingen kompensation.. Jag kunde EV få en tid i februari. Skit ner er. Jag förväntade mig en jävligt bra ursäkt och minst att dom bjussade på depositionen. Wtf liksom? Det är inte någonting som bara händer, jävla klantarslen. Jag blev asförbannad och sa att jag kommer in och hämtar mina pengar ist och går någon annan stanns. Då blev han sur. Idiot. Någon med ett tips på en bra studio här i Göteborg?

Jag har ju glömt att visa min fina t-shirt som jag fick av Smulis. Hon tyckte den var klockren till mig, men jag kände min liite skeptiskt.. Därav minen. Men tack så mkt Smulis :)


Idag flyttade Målle och Bozco hem igen så det känns väldigt ensamt i lägenheten. Fördelar är avsaknaden av hundmat på golvet och snusdosor strategiskt utplacerade i lägenheten, men det blir onekligen tomt. Miss you.

Jag hälsar min nya läsare Anton välkommen. Jag hoppas att min blogg kommer att göra dig lite mer allmänbildad, stackarn vet inte vem Sissela Kyle eller Britneys lillasyster är. (Inte för att jag skriver om kändisar men ändå).
Duschen nästa.
Peace out.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!