Majjsiga familjen.

Idag har jag Lina och Chrisse haft en riktig sambodag. Lagat mat, mysmajjsat i soffan och druckit te. En enda lycklig liten familj. Jag och C gick på en liten promenad också för jag kände att jag dör utan frisk luft. Kanske inte världens bästa idé. Kände mig som en 80-årig tant med lungcancer, vi gick aslångsamt och jag var ändå tvungen att stanna 3-4 ggr, haha då är det illa. Här har ni kvällens aktiviteter i bilder:

Lina har måjjsat ner sig i soffan med sitt godnatt-te och en tidning från lush. Så typiskt Lina :)

Vi har pysslat lite här hemma och det mesta är i ordning. Lina förde in lite kultur i huset i form av finafina tavlor och fräcka handtryckta gardiner. Vardagsrummet är grymt snyggt, men det får ni se när det är helt klart.

Chrisse var huslig och hängde tvätt. En redig kvinna.

Lina demonstrerar ganska bra hur läget är i familjen. Jag snörvlar och flåsar.. Chrisse börjar bli snuffsig och glansig i ögonen.. Stackarn. Lina är allmänt trött och ska sova nu. Livat gäng det här. Tyvärr bjuder jag inte på någon egobild idag eftersom jag ser mer död än levande ut efter en vecka av koma. Målle kom förbi idag och det första hon sa var :"vafaan är du sjuk eller?". Wtf, jag kände mig ju iaf någorlunda idag, how the hell såg jag ut för några dagar sen i så fall? Haha :)

Dagens söt: Chrisse som sitter i fotöljen, läser Elvis och gapskrattar för sig själv.

Nu blire nog te och sedan sängen.
Fridens liljor.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


smulis

majs,majjsiga.. ohmy! jag känner att jag har smittat av mig lite ord på dig! känns bra!

2009-01-27 | 09:45:48
Angelica på donkan

hallå! hur går de med bunny festen!? xD

2009-01-27 | 18:48:03
http://angiiiee.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!