Städa på en lördagkväll är inte alls patetiskt.

Helt slut. Har städat hela kvällen sen jag kom hem. Tvättmaskinen håller på fortfarande och det gör mig lite orolig, men iof har jag lärt mig betydelsen av förtvätt, smaka på ordet.. fööörtvätt.. visst låter det helt underbart rent och väldoftande.. Så det tar väl lite längre tid då. Det är ok. Har bytt gardiner också, och dessutom håller jag på med en överraskning i mitt kök. Håhååå, som Jannika skulle ha sagt med en fransk brytning. Bilder kommer upp så fort det är klart, mkt smuckert kan jag lova. Känns som jag har en hel del projekt på gång här hemma som jag borde bli klar med innan jag påbörjar nått nytt, men på tisdag ska jag försöka ta tag i allt.
Vem kunde tro att jag skulle bli en sådan pedant? Sån var jag inte när jag bodde hemma, ehum. Jag blir lite likadan när jag kommer hem till mamma, undrar om det finns nån freudiansk förklaring till det? Min förra sambo blev förstummad när vi flyttade ihop och jag gick lös på köket första dan. "Johanna, jag har aldrig sett dig sånhär.." Mitt hem är mitt tempel! Halleluja. Or something.

Jobbet gick bra idag, sjukt lite att göra och mitt största problem var att ingen ville gå hem. Inte så mkt att orda om.

Imorgon är det första träningen med Cougars efter julledigheten. Ska bli kul att träffa brudarna igen, dom kommer inte känna detsamma efter imorgon. Nu ska julskinkan bort, *evil laugh from hell*

Dagens "bordegjortförlängesenmenäntligenfåtttummenur": Rensade ur avloppet i badkaret. Jag är som en hund när det gäller att fälla hår. Eller en perser. En långhårig perser. Tur att jag har så mkt hår.

Nu blire mat och sen sängen.
Pössokjam.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

JAG LÄRDE DIG INNEBÖRDEN FÖÖÖÖÖRTVÄÄÄÄTT, sorry för caps men fan alla måste se ;) jag är stolt för att jag faktiskt kan tillfredställa folk med något haha ;)



/MållePålle

2009-01-10 | 23:25:00
http://bunnystyle.blogg.se/
Linapina

Huhu, får se hur länge jag får bo kvar innan du kastar ut mig =). Men jag brukar faktiskt, tillexempel, rengöra badkaret efter att jag badat. Så det så.

2009-01-11 | 04:09:21
http://linas.blogg.se/
christian

hej gumman här e början till min blogg ;)http://www.hanky.se/myhomelife

2009-01-13 | 18:01:35




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!