Sjuk.

Jag hade lite ont i halsen i förrgår. Lite. Igår slog sjukan ner dom en sneaky fucking bomb. Totalt däckad, feber och hosta from hell. Jobbig natt med destruktiva drömmar. Frossa och svettningar, not ok. Läget är verkligen inte bättre idag, jag hostar lungorna ur mig och mår totalt ruttet. Tur att jag har en snuttig sak som tar hand om mig, lagar frukost och pysslar. <3

Igår flyttade Lina in. Kl. 01.50 anlände hon till Götet, kvinnan hade kört från Umeå med hela sitt bohag och ett par kaniner. Crazy woman. Hon åt, duschade, powernapade i 10 min och körde sedan vidare till Malmö för nån kaninutställning. Totaly crazy.

Jag är ledig idag och den dagen kommer jag spendera i soffan med te och hostmedicin. Jag är så hög på ibuprofen och noskapin nu att jag har darrningar. Pläsänt.
Nu ska jag gotta ner mig i en skvallerblaska.
Pöss.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!