Ops I did it again

Sorry för dålig uppdatering, men jag har haft så mkt spännande saker för mig. eller okdå.. En av anledningarna är att jag hoppade in och tog stängningen heela denna helgen så orken har inte varit på topp. Har ju inte berättat om nyår ens.. Det mesta gick i stöpet, men det turned out pretty najjs anyway. Otto kom hem till mig så vi käkade pizza och drack vin och snackade skit. Sen drog vi på flatfest och Otto var helt fascinerad, "jag har aldrig sett så många på samma ställe, det är som en helt ny väärld!". Söt. Sen drog vi vidare till Gretas och dansade som svin. Kort sumering av en rolig kväll, dessvärre glömde jag kameran av nån outgrundlig anledning bilder blir det inga. Jag är en dålig, dålig bloggare, shame on me.

För att sammanfatta året som gått har jag snott en lista av Sanna, hon hatar när man snor saker av henne men jag gör det ändå:) (pussipuss Sannis)

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
För första gången kännt att jag faktiskt är vuxen på riktigt.

Höll du några av dina nyårslöften?
Minns inte vilka jag hade :P

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Min syster fick Alva:)

Dog någon som stod dig nära?
Nej faktiskt inte. Gött.

Vilka länder besökte du?
Danmark och Finland. Schpännande.

Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Bättre ekonomi kanske.

Vilket datum från 2008 kommer du alltid att minnas?
Blubb. Ingen aning.

Vad var din största framgång år 2008?
DM guld och SM silver med Cougars, och BSM och Gap-resultaten på jobbet.

Största misstaget?
Att lita för mkt på människor.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Bröt näsan i våras, med operation o shitt som följd.

Bästa köpet?
Tvättmaskinen!

Vad spenderade du mest pengar på?
Fika. Fröken Ohlsson ska vara mig evigt tacksam.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mycket! Mina vänner, förälskelse, familjen.

Största besvikelse?
Sveket med stort S.

Vilka sånger kommer alltid påminna dig om år 2008?
Rihanna - Umbrella :D

Var du gladare eller mer ledsen i år jämfört med tidigare år?
Jag var mycket gladare i år. Inte att jag var deppig 2007, men då hände så mkt jobbigt. 2008 har varit ett bra år.

Vad önskar du att du gjort mer?
Inget, jag är nöjd.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Inget, nöjd här med.

Hur tillbringade du julen?
Med mamma, pappa, bror Johan och farmor hos farmor. Mycket mysigt.

Blev du kär i år?
Japp. Lite för kär.

Favorit program på TV?
Oprah och Ellen! :)

Bästa boken du läste i år?
Har inte läst nån.. Skandal fan.

Största musikaliska upptäckten?
Coldplay, dom är fan asbra.

Något du önskade dig och fick?
K avskriven från hyreskontraktet så lägenheten bara är min.

Något du önskade dig och inte fick?
En jävligt fin tjej.

Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Minns inte? Nått sjukt oglamoröst tydligen eftersom jag inte minns. Jobbade var det ja.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år bättre?
Lite mer supande kanske.

Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Eh. Som vanligt?

Snyggaste?
Jag såklart.

Sötaste?
Sannis, Karin och Marr.

Vad fick dig att må bra?
Vänner och familj.

Vem saknade du?
Alla där hemma i norr.


Årets kompis:  Sanna!
<3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sanna

tack för den fina bilden hon! ;D

2009-01-04 | 17:57:39
http://sannanordstrom.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!