Majs.

Ännu en odag. Jag har varit sjukt grinig och opepp på jobbet. Att jag fick vänt aplänge med min rast gjorde inte saken bättre. Jag är trött som fan, har ont i huvet och känner mig allmänt hängig. Tur att jag är ledig imorgon. Det bli frulle med Sanna och sen väntar utskällningen på Heidi Hays. Blir spännande.

Jag och Målle tänkte ha en lung och mysig kväll med film och popcorn. Jag fick ansvaret för att hyra film och valde "another gay movie". En rosa komedi med bögar, kan det bli misslyckat liksom? But ooh I was sooo wrong... Det var bara penisar, rövhål, bajs, sperma, buttpluggs stora som en katt och analknull heeeela filmen igenom. Det var så nasty så det inte ens var roligt. Inget att rekomendera med andra ord. Jag känner mig fortfarande illa till mods.


Så jävla dålig film.
Nu måste jag nog gå ut och leta efter kissorvar och hans mami, dom har varit borta ett år typ.
Hareheej.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!