Majmajs Smulis är en bajs.

Jag och Smulis har ringt varandra om vartannat ikväll, tilslut när vi fick tag i varandra utspelades ett mycket intressant samtal. Det handlade om att Smul ville sluta två timmar tidigare imorgon och det var på mitt skift.
 
J - Vafaan jag hör inte vad du säger, kan du lägga av med stockholmskan?
S - Määh, vafan jag pratar ju bara *liiidiingööööö*
J - Va?  Vad säger du?
S - Va? Vad sa DU?
(osamanhängade, förvirrande gapande en stund)
S - Men shitt asså *liiidiiingÖÖÖÖÖÖÖ*, du är helt off ju.
J - Amen VAFAAN, jag är naken och fryser vad förväntar du dig av mig?!
(Smulis avslutar samtalet ganska omgående)

Annars har jag jobbat idag och sen var det träning med Cougars. Den gick bra och jag kände att jag behövde det efter förra träningens dramatik. Har inte berättat om det och det är nog lika väl. Jag hade lovat mig själv att aldrig gråta framför tjejjerna, om det inte var av lycka över ett SM-guld då, men det blir inte alltid som man tänkt sig. Nog med dramat, palla tjejsporter ;P

Fridens liljor.

Pirr.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


smulis

hahah vafan! stockholmskan var inte så grov?!det var du som var förvirrad och naken. ;P

2009-01-15 | 09:46:24
http://imjohanna.blogg.se/
smulis

haha palla att jag skrev din bloggadress?!

2009-01-15 | 09:48:18
http://steiner.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!