Lulä.

Så var man hemma i norr igen. Flyget gick 06.40 imorse och jag förbannade mig själv för att jag återigen varit så dum att jag bokade det första flyget. Totalt onödigt. Kunde lika gärna ha tagit ett vid 8. Men är man mongo så är man. Trött som ett as och fortfarande hög på hostmedicinen kravlade jag mig upp vid halv 4. Bäjbsan sympati-klev upp söt som hon är. Flygresan gick bra, och jag sov innan vi lyfte från sthlm.

Syster och Alva hämtade mig på Kallax och förmiddagen spenderades med dom, torkade dreggel och fikade o sånt mysigt. Sen blev det stan och hårklippning hos Ewe på Erikssons. Hon är den enda som jag anförtror mitt hår till, den enda som lyckas och det blev en rätt stor förändring. Tyvärr ser jag ut som en lepra idag, blek och jävlig. Så bilder kommer imorgon.

Morgondagens planer:
- Lunch på stan med mamma
- Piteå med mamma
- Utgång med Fia och C:O.

Dagens frustration:  Har fått spendera hela kvällen med att lösa en tid som mina snälla chefer lagt in på min lediga helg TROTS att jag nr 1: är ledig. Nr 2: sökt ledigt (för att vara på den säkra sidan). Nr 3: Dubbelkollat en månad innan att jag faktiskt  ÄR ledig eftersom jag skulle på dop och behövde boka resan. Fuck framförhållning när man får schema en vecka åt gången och man ständigt motarbetas. Less.nu

Guds frid.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!