Ledig torsdag.

Ledig dag som började med frulle på Condeco med Sanna. Lika uppskattat som alltid. Vi träffas flera ggr i veckan men jag har alltid lika mycket att berätta för henne. Skulle jag skriva om allt smaskigt skulle jag vara den nya kenza eller blondinbella. Flatbella. Najjs.

Gick till Heidi Hays idag, sur som fan. Naturligtvis öppnade dom inte när dom skulle, jag gick dit igen efter en kvart och pratade med en kille, förklarade situationen, skällde en del, frågade om det verkligen fick gå till på det sättet och var allmänt förbannad. Han sa att han inte kunde svara på vad som blev fel eftersom han inte hade någonting att göra med de andra tatuerarnas kunder eftersom dom var olika företag under samma tak. Så "min" tattuerare är på semester till den 15de, men han skulle försöka få tag i honom och be honom ringa mig. Jag sa att det nog var en bra ide. Så jag fick inte tillbaka mina pengar och inget blev löst. Om inte han ringer mig inom några dagar och har en jävligt bra förklaring tar det hus i helvete. Norrlänningen is pissed.

Nu har jag köpt biljetter hem i slutet av månaden. Känns bra, känns mindre bra i plånboken. Men jag har sålt mina skidor så jag får 700 kr på fredag, välkommet. Hade säkert fått mkt mer för dom, men skit samma.
Nu ska jag sova.
Over and out.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!