God gracious.

Det här är det värsta jag upplevt på länge. Hade tänkt gå och jobba ikväll, trotsa sjukan och knarka tabletter men när jag vaknade för en halvtimme sen ur min komaliknande frossa vs svettningar-sömn och kämpade med att ta mig till soffan, stapplandes som Quasimodo insåg jag att det aldrig kommer att gå. Hostade tills jag spydde och ringde sen jobbet. Dom kunde lösa det och det var dagens bästa nyhet. Känner mig så jävla dum när jag som arbetsledare sjukanmäler mig på en helgnatt, det betyder att nån av dom andra arbetsledarna som har ledig helg måste hoppa in. Hade jag varit medarbetare hade det inte spelat nån roll. Men jag får ställa upp tillbaka :P

C är så söt och tar hand om mig, så jag får dåligt samvete. Jag ska ta hand om henne när hon ligger däckad, för någonting säger mig att hon inte kommer slippa undan det här.

Dags för nästa omgång ibuprofen och hostmedicin.

Dagens feberdröm: Jag hängde halvnaken i en roterande attraktion på Liseberg tillsammans med mina gamla lagkompisar från basketen (typ 97?), sjöng och gjorde diverse vattengympa-formationer. Det var lite obehagligt.

Pöss.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Nina

ja är din hjälte :P



ja fick gå hem tidigare från dagskiftet så tar ja ditt pass. men ja vägrade va ledig imorgon lördag (kör egentligen dagskift i helgen nu) så ja ska jobba lördag dag men ja fick ledigt på söndag istället. har nämligen träning då så d va rätt bra att d blev såhär för mig nu. ska bara överleva först :D haha

hoppas du kryar på dig kvickt! :D kramisar!

2009-01-23 | 18:10:08
Syster

Krya på dig syster! Så du orkar komma "hem" och döpa Alva. Prästen har varit här idag, och du får läsa en vers. Har den inte här, men du hinner kanske få den när du kommer eller, vill du ha den innan?

Kramar i massor

2009-01-23 | 22:55:44
http://www.mukka.bloggagratis.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!