Fredag i Lulä.

Igår blev det inget bloggande, ber o djupast om ursäkt för det, det var full rulle hela dagen. Jag och mother käkade lunch på stan, sen åkte vi till Piteå för lite shopping och umgänge. Som vanligt när jag är hemma fyndade jag. Det blev en rosa jacka från Kappahl (man skall aldrig underskatta barnavdelningen) och en rosa tröja från Gina Tricot. Summan av kardemumman blev hela 209 kr. Mastigt.

Sen på kvällen drog jag till Karin för lite fördojja och sedan cleo. Hade inte tänkt gå ut eftersom jag skulle upp till kyrkan och vara respektabel men hur det nu blev så blev det utgång iaf.

Fia och Karin var i rätt mooood.

Malin var just hemkommen från Thailand där hon varit i två månader.. Den lilla grisen.

Bjuder på ett hett kort på Fia. Sen var det Cleo, och det var som vanligt. Jag hörde till de äldsta där inne och det var lite random. Men shitt the same, i goda vänners lag är det trevligt ändå. Träffade även Carro, en trogen bloggläsare, och som tack för att hon under lång tid varit mig trogen bjuder jag på en länk. Här har ni hennes blogg.

Dagens klockrena av mammsen:
1:
 Mamma - Vi måste gå på Lindex och Kappahl för jag har 25% där!
Johanna - Mamma, jag vet ingen i hela världen som har så mkt rabatter överallt.
M - Joo men de e helt jävla malaco truly! Dom skickar ut mail o ässämmäss å dom kan ju inte veta om jag skriver ut en eller 35 kuponger, så jag använder dom om och om igen!
2:
J - Mamma, när ska vi äta?
M - Men vafan vi åt ju nyss?
J - Ja men jag är hungrig igen.
M - Herregud unge, du måste ju ha binnikemask.

Guds Frid!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Carro

haha ja sedär.. när man tillåmed blir länkad kanske man måste uppdatera bloggen :) kul att se dig igen Johanna :)

2009-02-01 | 03:03:39




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!