Antiklimax.

Idag var ju som sagt dagen D, tattueringsdax. Jag var peppad till tusen, tiden bokad sen länge, jag hade tagit ledigt, tagit ut pengar, fixat sällskap och moraliskt stöd.. Vad händer när vi kommer dit? "Vi har julstängt till den 7e januari och önskar våra kunder välkommen tillbaka". Ursäktawtf??!!? Jag hade en fucking BOKAD TID! Dom har mitt jävla nummer, vad är så förbannat svårt med att plocka upp telefonen och ringa. Antar att dom tittar i sin bokningskalender gaanska ofta och någon gång under alla dessa veckor måste dom ju upptäckt detta. Här har jag pungat ut med 500 spänn i deposition som en säkerhet för dom, men själv kan dom bara stänga utan att meddela inbokade kunder. Så fruktansvärt dålig stil. Heidi Hays, ni kan ta er i röven. En redig utskällning väntar er, goddamnit, jag är inte glad. Jag valde den här studion för att dom är väldigt kända och har gott rykte, men detta är ju under all kritik. Sjukt besviken är dagens ord.

Jag och Stina (from now on forever known as Smulis), mitt moraliska stöd, gick och fikade ist på fröken O och sen gick vi en vända på stan. Jag var fortfarande sur. Har även hunnit med ett möte med två andra tränare i föreningen och sen skynda hem och gå ut med kissorvar. Chrisse kom förbi, jag bjöd på te och hon bjöd på medlidande. Det var trevligt.

Nu ska laga middag. Det blir korvstroganoff, kommer bli pläsänt.

Bitterstatus just nu: Lagom.

Guds frid.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


AckaDacka.blogg.se

Shit vilka fuckheads!

2009-01-05 | 22:21:54
http://ackadacka.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!