Kaninfesten.

Vänner, den dåliga uppdateringen skyller jag på en mycket hektisk vecka. Nu är den över och så är även kaninfesten. Den var storslagen och utekvällen var lång. En lyckad kväll med andra ord.



Om man inte kom utklädd blev man straffad i dörren med fotobevis. Här har vi Linus och Ahmed som gör the walk of shame.

Jag och Hefner.



Sannis kom förbi också, utan kaninoutfit, men hon var välkommen ändå :)





Suggan svalde Ahmed med hull och hår.







Gäggan fick vara med också.



Bakissuggan får avsluta. Mer bilder finns på fejjan, så kika där.

Idag har jag haft en mysig flickvänsdag med Chrisse på stan, är nämligen ledig. Imorgon blir det stängning igen, men jag jobbar bara till torsdag denna veckan för på fredag åker jag till Karlstad! Då blire fest med Sannis och Murr och en massa värmlänningar. Mycket trevligt kommer det bli.

Nu ska jag mysa vidare med familjen här i soffan.
Mysmajs.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!