Blobb.

Vaknade i morse utan flickvän eller kombo hemma, för ovanlighetens skull. Firade detta med att äta frukost halvnaken. Sen var det jobb som gällde, det gick fint, inte så mkt att orda om. Smulis hade varit så vänlig att ta mina två sista timmar så jag skulle hinna till träningen, tack tack Smul. (Begärt bloggtack ;P) Hade tänkt springa en snabbis på stan också men eftersom  jag hade glömt musiken hemma, ärta som jag är, fick jag åka hem. Men när jag kommer hem och beklagar mig, påminner Chrisse att min captain har musiken. Bra att min flickvän har bättre koll på mitt lag än vad jag har. Chrisse var söt och skjutsade mig till träningen iaf.

Träningen gick asbra, och vi fick mycket gjort. Chrisse hämtade mig och när vi kom hem väntade Lina med stekt strömming med löksås och potatis. Mina kvinnor skämmer bort mig.

Nu sitter jag och Chriss och datanördar i varsitt hörn, Lina lullar runt bland rökelser och kaninattiraljer, Linastyle lix. Imorgon är det fika med Sannis och det var sannerligen inte igår man träffade henne. Miicket trevligt ska det bli. Men först ska jag och Lina ha storstädning, så vi ska kliva upp klockan 8. Halleluja.

Dagens nervösa ögonryck: Tillhörde Chrisse när jag kom hem med Jehovas Vittnens tidning, Vakttornet.


Nu ska vi sova.
Pöss

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


christian

HMM uppdatering ja ;););)

2009-02-08 | 16:27:53
smul

dags för uppdatering.. ohmy...

2009-02-09 | 10:51:57
Syster

Håller med... nu behvs en uppdatering!!!

Kram

2009-02-09 | 11:04:38
http://www.mukka.bloggagratis.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!