Wake up Smul.

Hade planer på att bada idag igen, men vädret hade andra planer.  Jag är ledig idag också, sista dagen på semstern innan jag går på en uuunderbar jobbvecka. Endast ledig onsdag, jobbar hela helgen. Lövli. Dessutom öppning, vilket på ett sätt är gött för då slutar man tidigt men jag tycker det är så sjukt jobbigt att kliva upp så tidigt så jag går och våndas hela dagen över att jag måste lägga mig tidigt. Aja, ska inte klaga. Jag är frisk nu iaf :)

Skulle vara med Smulis idag, om hon behagar kliva upp nån gång. Iof har hon jobbar natt hela helgen men vadå. Hon får ju umgås med MOI. Ska nog ringa och väcka henne snart :) hihi.

Nu ska jag göra mig i ordning.

Förresten blev potatissalladen och kycklingen igår helt woooonderbar. Vi tog en glas vin också och göttade oss redigt. Äh, nu började det pissregna. Inte ok.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


smul

blö nu är jag vaken! gomorron!

2009-08-09 | 14:49:55




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!