Pride dag 5,6 och 7.

Nu var man hemma igen och kan konstatera att Pride var grymt! :) På fredagen gick jag och Chrisse på stan, bla på Judits, en skitbra second hand affär på söder där jag bla. hittade en äkta gucciväska ;) Smaka på den. Nöjdhetsstatus: total.

På kvällen hängde vi i parken, tittade på folk och tog det mest lungt.

Lördagen var det dags för paraden. Det var superkul. Jag, Olle och Cissi hade på oss cheerleadinguniformerna och det finns faktiskt en film på oss från shingela.se :



På lördagskvällen hängde vi utanför parken med Chrisses kompisar och sen tog vi en öl på vandrarhemmet Zinkensdamm. Där träffade vi ett par som var från London/Irland som vi satt och snackade med, väldans trevligt.

På söndagen var det dags för hemfärd. Trodde vi. Vi hade packat våra väskor och släpat oss till stationen och när vi skulle hämta ut våra biljetter sa biljettsnubben: "trevlig resa imorgon då".  Eeeehh.... Ops. Bara att åka tillbaka till Olle då. Men vi hann vara med på hans födelsedagsmiddag då och det var mycket trevligt. God mat och trevlig sällskap och en massa bål.

Nu är vi hemma iaf och även om det har varit en sjukt rolig vecka så är det skönt att vara hemma igen :)
Imorgon kommer Karin hit och då ska jag, hon och Sanna umgås. Det var länge sen. Nu ska jag hänga tvätten.

Bilder kommer upp så fort jag hittat sladden till kameran. Hehe.

Kändisspotting:
- Mark och Jonas Gardell
- Rent-hus-tanterna
- Alexander Bard
- Fares Fares
- Mona Sahlin
- Lars Ohly
- Jämställdhetsministern (minns aldrig vad hon heter)

Pussokram.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!