Dags att gå vidare lilla hjärtat?

Ang den omogna kommentaren i mitt tidigare inlägg.. Som vi alla vet från vem det kom.
Jag ber o djupast om ursäkt för att jag råkade stava fel på ett ord. Men jag tycker kanske inte att man ska kasta sten när man sitter i glashus. Så vitt jag vet gick jag ut med betydligt högre betyg än dig, från ett betydligt mer prestigefullt program. Och jag har verkligen inte perfekt hy, har aldrig påstått det och det är ganska omoget av dig att kommentera något sådant. Speciellt när du har ännu sämre. Skillnaden är att jag har råd att göra någonting åt det.


Annars har det varit en helt underbar dag vid havet med älsklingen. Förutom att vi fick se en massa håriga snoppar. Det var en hög med killar som hyrt en bastuflotte och badade näck precis där vi låg. Lite nasty. Men nu är vi lagom schtekta, och ska fixa middag. Det blir hemmagjort potatissallad och kyckling :)

Smell yah!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!