Ånghäst.

Jag måste köpa en ny mobil. Min har kraschat, och nu har jag en emergency-mobil, som även den har kraschat! Panik. Har gått runt i två dagar och jämfört mobiler, erbjudanden och abbonemang. Jag blir galen. Saknar det gamla goda 90-talet då det var en självklarhet att köpa Nokia 3210a med kontanktkort. Suck.

Har nästan bestämt mig för att köpa den här, kontant utan abbonemang.

Nu ska jag åka till jobbet och hälsa på min lilla snuttiplutta. Har så jävla tråkigt här hemma.

Pussokram syns på stan.

P.S, idag köpte jag en foundaition för 440 spänn. Det sved, med den var från Dior.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Det är ju bra om du kan stava till FOUNDATION. Vart var du på lektionerna?? Fast du kanske inte gick i skolan... hahahahha



Men det är bra att du köper lite dyrare smink, det är bättre om man ska dölja saker, om du vet vad jag menar höhöhö

2009-08-08 | 12:17:40
smulis

haha oj någon är lite bitter här i kommentarerna. moget.

2009-08-08 | 16:19:29
sanna

HAHHAHHA, whf ?

2009-08-08 | 17:59:42
http://sannanordstrom.blogg.se/
sanna

HAHAH, orka vara en bitterfitta som uppenbarligen personen ovan här verkar vara. Eller orka bry sig så sjukt mycket om någon annan så den orkar skriva något illa överhuvudtaget. Släpp taget ffs

2009-08-08 | 18:09:06
http://sannanordstrom.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!