Plain onsdag.

Slutet på K55 börjar närma sig och självklart har jag fått alla pisstider man kan tänka sig. Aldrig i världshistorien har två arbetsledare jobbat natt tillsammans men min sista dag är jag lagd på Antons skift, natt. Så klart. Måste försöka byta bort den eller iaf byta med någon som slutar 04, för dagen efter är min första dag på Backaplan och då vill man ju vara på topp.

kväll hade Cougars träning och jag känner mig frustrerad, för jag hade velat lära ut den nya koreografin men eftersom det var 4 pers borta var det ingen idé. Dessutom har en tjej hoppat av nu. Det var lika bra, bättre förr än senare brukar jag säga, för en sån tjej kan man inte lita på ändå. Men det är ändå jobbigt såklart och sprider en dålig stämmning i laget. Jag funderar jättemkt på just nu hur jag vill göra nästa år, om jag vill vara tränare, eller aktiv eller inget av det. Just nu lutar det mer åt aktiv faktiskt. Jag börjar bli lite till åren kommen och ska jag träna själv är det nu eller aldrig. Vi får se helt enkelt. 

Nu är det nära tills vi åker hem till Luleå. Jag längtar verkligen nu:)

Jag hoppas att du förstår hur kär jag är i dig. Du lyser upp min värld och jag är världens lyckligaste som får somna i dina armar varje kväll. Jag har aldrig kännt så här. Jag älskar dig Chrisse. 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


jessica

nåmen tjeeenare. när ska ni till luleå?

hade ju behövt mitt läckra skruvmejselgrejs :D haha.

hare fett

2009-04-17 | 01:49:32
http://yakamoto.blogg.se/
jessica

haha fiiint det :D

ja ring när ni är in town!

2009-04-17 | 11:42:00
http://yakamoto.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!