Hej igen.

Jag lever, men det är knappt :) En snabb uppdatering:

- Jobbet är skit. Jag känner mig som en skit där. Dom behandlar mig som om jag stulit dagskassan. Jag vill kräkas.
- Lina flyttade ut en dag. Söker ny inneboende, vilket går sådär. Har några visningar inbokade men dom har en tendens att bli avbokade/ inte dyka upp.
- Har varit på intervju på McD Backaplan. Det gick jättebra och hoppas på bra svar. Dom ska ringa mig imorgon.
- Jag har blivit sjuk igen och har leprahostan from hell. Skyller på den psykiska stressen.
- Vi tävlade DM i helgen och det kunde inte ha gått bättre! :) Alla lag tog guld. Ida, vår individuella senior tog silver, Daytona, ind. jr, tog brons och Tate, ind. mr tog guld. Alltså 8 starter, 6 guld, ett silver och ett brons. Dessutom tog Bobcats, våra A juniorer, priset Most Valuable Performance, vilket är ett pris som delas ut till det bästa uppträdandet på hela tävlingen. Skitbra helt enkelt.
- Chrisse är fortfarande underbar.
- Vi ska åka hem till Luleå sista helgen i April. Chrisse ska äta palt och prata norrländska, vilket äventyr.

Summan är mer positiva saker än negativa iaf. Jag är dock inne i en otroligt bitter period just nu, Hoppas den passerar väldigt snart, jag är inte den som deppar liksom.

Här har ni mina änglabarn från DM iaf. Rankade etta av alla domare och sjukt bra poäng. Mami is soooo proud!

Håll tummarna för mig imorgon!
Over and out.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


christian

hej gumman vill verkligen veta om du fått jobbet ;) slutar du ska fan jag med sluta , för e så trätt på barnkalaset i chefs nivån ....

2009-04-02 | 12:36:06
http://myhomelife.blogg.se/
Syster

Hej Syster!

Inte för att jag är så bra på sånt där, men det såg kanon bra ut i mina ögon. Och ni fick ju utdelning. Bara att vara stolta!

Kram

2009-04-02 | 23:12:23
http://www.mukka.bloggagratis.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!