Irriterad.

Sjukt jävla irriterad. Hade en visning inbokad ikväll och har spenderat den senaste timmen med att tända ljus och piffa gardiner och puffa kuddar. Sen dyker fanskaper inte upp.. Jag ringer och väcker karljävulen. Han visste inte ens vem jag var när jag ringde. Men skit i det då jävla idiot. Så jävla intresserad var du... Lägenheten är iaf spotless nu. Har en visning imorgon också så håll tummarna. Kanske både jobb och boendesituationen löser sig på samma vecka. Det vore ju  underbart.

Idag har jag och Chrisse ätit frukostbuffé på fröken olssons. Vi har pratat om det länge men aldrig varit vakna så tidigt på en lördag att vi hunnit med. Igår lagade vi supergod mat, drack ett glas vin och däckade halv 11, som riktiga pensionärer, så vi var pigga och glada imorse klockan 8. Herregud, man är ju värre än morsan.

Vi träffade Sanna för en fika och det var miiicket trevligt. Har inte sett henne på hundra år känns det som. Nu sitter jag och degar i soffan, frugan jobbar stängning. Lite tråkigt, men kan vara lika bra att ha en lugn kväll, jag måste försöka bli frisk..

Nu ska jag spana in kvällens tv-tablå.
Pussokjam.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!