En underbar dag!

Idag har det varit en riktigt, riktigt bra dag för omväxlings skull. Den började mindre bra med att jag vaknade med de värsta smärtorna hittils i bröstkorgen och svullnad över revbenen. Fuckingshittfuck vad ont det gjorde, jag ville gråta. Bara att kliva upp, ta hela arsenalen med droger bara för att inse att det inte hjälpte. Detta gjorde dock att jag tog ett beslut att hämta ut dom där monstermegapainkillers som den där humbug-läkaren skrev ut till mig. (Som jag av ren protest, bara för att jag var så sne på honom, hittils vägrat att ta). Detta var det bästa jag gjort på länge. Nu på kvällen har dom äntligen börjat verka och jag kan andas igen. Känns lövli. = Bra sak nr 1.

Bra sak nr 2 är att jag ÄNTLIGEN har fått en hyresgäst! En supertrevlig tjej som heter Clara. Nåväl, tänker inte jubla innan kontraktet är påskrivet, men vi har en muntlig överrenskommelse nu iaf.

Bra sak nr 3 är att Mamma droppade Johannaärhomosexuell-bomben för den sista, och enda människa som inte vet ännu. Och tillika den enda jag verkligen har varit rätt för att berätta det för, nämligen farmor. Hon gillar väl inte direkt homosexuella och jag har varit jätterädd att hon skulle flippa totalt och ta avstånd från mig, men hon tog det tydligen oväntat bra. Nu är jag totally ute ur garderoben. Så nu blire kaffe och bullar hos farmor när jag och Chrisse kommer hem :)

Bra sak nr 4 är att Marie har kommit till Gbg, finally! Synd att jag är så risig när hon är här, hade velat festa när hon är här men jag är ju konstant full nu ändå så jag får väl glädjas åt det istället. Nu har jag två mediciner som man blir lite lurig av, och när jag tar dom tillsammans blir det riktigt skojjsigt. Nu på kvällen ska jag dessutom ta dubbel dos av den ena och då blire party på hög nivå... Nä, om det vore så väl. Jag blir bara trött och säger konstiga saker. Chrisse tycker nog inte det är så mkt party alls faktiskt:) Nu kom hon precis hem så jag ska vara lite social med henne innan mitt iq sjunker för kvällen.

Jobb, lägenhet, hälsa, vår.. Mitt liv börjar ordna upp sig och det känns tvärnajjs!
Smell yah.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!