Dagen som borde ha kommit för länge sen.

Idag har jag sagt upp mig, och det kändes underbart. Så svaret är ja, jag fick jobbet! :) I maj börjar jag på Backaplan och det ska bli superkul. Ska bli så skönt att gå till jobbet utan en klump i magen och att slippa hålla stenkoll på tider och scheman eftersom dom ändras hela tiden. Men jag kommer sakna personalen förståss..

Det var meningen att det skulle bli bio idag med brudarna från jobbet. Men alla bangade, och varken jag eller Otto pallade efter dagen. Jag är verkligen helt slut nu, den här förkylningen tar knäcken på mig. Börjar fundera om jag har lunginflammation eller nått för jag har feber varenda morgon och min lungkapacitet är nere på 10% typ. Leprahosta, vik hädan!

Min älsklingssnuttis har haft en jobbig dag på jobbet idag, och det är rätt skönt att vi har samma jobb för då kan vi verkligen förstå varandra när det händer någonting på jobbet. Jag förstår hur frustrerande det är när hela ens planering faller pga av någon som kommer försent, sjukanmäler sig eller inte gör sitt jobb. Den förståelsen kommer nog bli ännu större nu eftersom vi ska jobba på samma restaurang. Att jobba tillsammans med sin partner är kanske inte det bästa man kan göra för relationen men jag tror att det kommer gå jättebra:) Att hon blir min chef bekymrar mig inte det minsta... Vi vet ju båda vem som är den dominerande parten i förhållandet. Eller hur älskling? ;)

Nu ska jag äta lite nudlar och vänta på att min sköna böna kommer hem.

Over and out.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Syster

GRATTIS!!!

Du ser allt löser sig, det kommer att bli kanon bra.

Och snart ses vi, kan inte bli bättre. Längtar!

Kram

2009-04-02 | 23:14:08
http://www.mukka.bloggagratis.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!