ÄGD!

Snart är det helg och jag lever endast på det. På lördag blire fetpartajj hos Marren. Det ryktas om alkohol, skitsnack och dyngfylla i mängder!

Igår ringde herr advokat Andreas till restaurangen och bad om ursäkt för sitt uppträdande, men han påstod också att han tyckte vi (läs jag) kunde ha skött situationen bättre. Självklart, kunden har alltid rätt så naturligtvis oo högt uppsatte medelålders man, ber jag från djupet av mitt hjärta om ursäkt för att jag brusade upp. Att bli hotad, filmad och förnedrad ingår i mitt jobb, och jag borde naturligtvis ha insett detta. Något mer som jag inser är att du, med din fiinfina juristkarriär, har allt att förlora om det skulle komma fram att du hotar och filmar en ung tjej mot hennes vilja, på hennes arbetsplats. Oh ja,  jag vältrar mig i hans ångest och njuter av varje sekund!

Fridens liljor.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!