Jag vill trycka upp någonting trubbigt i måndagens röv.

Jag har jobbat hela förra veckan, hela helgen och ska jobba hela den här veckan. Jag är så jävla trött. Kan du tänka dig någonting värre än att inventera nuggets i -24 grader klockan 05.45 en måndag morgon? Jo, lägg till bäcksvart mörker också, eftersom lampan i frysen hade gått sönder. Jag ville kräkas och gråta. Men dock har jag några ljusglimtar i tillvaron:
1. Syster föder barn idag... eller imorgon.. Känns som julafton!
2. Jag insåg att jag har kvar all min semesterersättning som jag ska ta ut på nästa lön = tvärnajjs paycheck.
3. Jässans kusin Rickard är här och hälsar på och det är trevligt som fan!

Nu ligger vårat hus ute till försäljning och imorgon är det visning, vill ni kolla in det så görs det här:) Det gräsliga terakottaröda rummet är mitt. Ja, jag vet, jag skäms. Men som alla dåliga ideér verkade det bra då, när jag var 12 år.

Nu ska jag vila lite, jag är helt slut.
Pussheej.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


helena

Hahahhahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Darling! Vikken 12åring har stil liksom? Hoppas du överlever morgondagen.



Miss you

2008-09-23 | 23:49:41
http://alahelena.devote.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!