Plain monday.

Efter påtryckningar från bland andra, min kära syster, som förövrigt är mammornas blondinbella, blir det en efterlängtad uppdatering i bloggen. Anledningen att den har legat lite på is är för att jag typ aldrig sitter vid datorn längre, till skillnad från i somras där jag satt minst 8 timmar om dagen, i jobbet alltså.

Nåväl, här rullar allt på som vanligt. Jobb, träning och jobb.

Dagens händelse är att mamma skulle skicka en väska med tåget från luleå. Dessvärre tog tåget 2,5 timme kortare tid än vad det ALLTID gör annars, så väskan är på en trevlig tur någonstanns i sverige. Förtsättning följer, otroligt spännande.

Annars har det varit en mkt bra dag i slöhetens tecken, jag har varit ledig alltså. Sådana dagar ger tid till eftertanke och bitterhet och således passar jag på att lista 5 otroligt töntiga saker som jag stör mig på.

1. Gamla roomies som inte flyttstädar, lämnar sopsäckar med smutstvätt, snor mina grejjer och inte gör adressändring. Jag har tvättat dina äckliga kläder och dina högar med räkningar, inkassokrav och kronofogdebrev finns här om du vill ha dom. Du får dom i utbyte mot min tillbringare, gjutjärnspanna och lägenhetsnyckel.
2. Folk som direkt efter att dom blivit dumpade ligger med första bästa och är stolta över sin bedrift. Hjärtat, när man passerat åldern 13 är det inte tufft längre.
3. 16åringar som raggar på mig och min flickvän, samtidigt. Honey, vi är waaaay out of your league, dessutom sambos.
4. Folk som känner efter för mycket. "Jag kan inte jobba/träna/gå ut idag för jag hade lite ont i huvudet igår." SUCK IT UP!
5. Den 15åriga partille-johnnyn som drack vin direkt ur bag in boxen på 58ans buss mot Bergsjön i söndags eftermiddag. California White... SCHTEEEEK!

Nu blire sova med min älskpälsk.
Guds frid.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!