100% är mitt nya smeknamn.

Woho! Gissa vem som fick en  gap på 100% i fredags?! Och vad innebär det? Jo, en bonus på 1000 kr. Alltså har jag krafsat ihop 2000 kr i bonus denna månad. Jävligt najjs. JÄVLIGT najjs.

Det ringer folk hela tiden om lähenheten, och det är ju kul men jag vill egentligen inte flytta. Jag trivs bra i min lägenhet och jag har fått det så fint nu. Men i längden har jag inte råd att bo kvar.. eller råd och råd. Jag vill inte betala så jävla mycket som jag gör. Aja, jag har inte bråttom iaf.


Dagarna går verkligen sjukt snabbt. Jag längtar verkligen till torsdag, saknar mamma som tusan nu. Mamma kan man alltid lita på, alltid där när man behöver henne. Har bestämt mig för att inte vara ledsen mer nu.. Det går väldigt bra för det mesta, men jag har en dålig dag idag..
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!