Norrland i mitt hjärta.

Så nu var man äntligen hemma i luleå igen. Det känns alltid förvånansvärt vanligt att komma hem, som om man aldrig har varit borta. Det blev inte många timmars sömn inatt, somnade vid 2 och upp vid 4. Så jag har varit lite trött idag men jag och mammsen har ändå hunnit med mycket. Först åkte vi till syrran och käkade lyxfrulle och myste med Alva. Hon var hur söt som helst och luktade bebis som tusan. Sen åkte vi förbi farmor, hem och tog en powernap och sen drog vi en runda på stan innan vi hämtade pappa. Jag har faktiskt shoppat idag, hör och häpna. Hittade en asfin klänning till julfesten, världens finaste kofta (på kappahl av alla ställen, nästan lite pinsamt men den var verkligen sjukt fin), och nya gardiner till köket. Konstigt att man hittar så mycket fint här av alla ställen.

På kvällen vankades det köttsoppa på älgkött, jag ville gråta av lycka. Syrran med familj, minus Albin som var på korttids, kom förbi och vi drack skumpa till efterrätt eftersom husköpet blev klart till 100% idag. Alva fick fiina Hello Kitty kläder av moster idag. Ni får se dem in action nån annan gång, tröjan var lite stor så om nån vecka kanske hon kan ha den:)



Nu ska jag mysa med mamsen. Avslutar med ett citat av min käre far:
"En riktig karl rakar pungen med en vinkelslip!"

Guds frid.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Karin

Gud vilken söt unge!

2008-10-26 | 14:50:43




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!