Mitt ego växer sig fetare för var dag.

Nu var man hemma efter tidernas bästa stängning. Var klar en halvtimme innan och det hör inte till det vanliga. Hade ju möte med Johanna och Jesper idag. När jag kom in i rummet låg det en present där, till mig! Ledningen hade köpt ett presentkort på Åhlens till mig för att jag har varit så duktig med kursen och gapbustern i fredags :D Ska inte ens säga hur mycket det var på, omg. Fy fan, man blir ju bortskämd. Men jag är värd det för jag har aldrig fått uppskattning från det där stället innan. JÄVLIGT NAJJJJJJJSSS!! Sen fick jag min lönespec idag. Säger bara JÄÄÄÄÄVLIGT NAJJS!! Skönt att saker verkligen går min väg nu.

Nu har jag bara en arbetsdag kvar innan jag åker hem! Shit vad jag längtar. Jag ska mysa med familjen och i helgen blir det utgång med de gamla hederliga. Bajskorv bara att Marie kommer hit i helgen, när jag är borta. Hon åker från norrland och jag åker dit. Taskigt tajming.

Nu blire sängen.
Fridens liljor.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Syster

GRATTIS lilla syster, det är du helt klart värd!

Nu är det inte länge tills vi träffas, jag LÄÄÄNGTAR!!! Ni måste komma hit direkt på torsdag när du kommer till Luleå.

Massor med kramar

2008-10-22 | 08:48:58
http://www.mukka.bloggagratis.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!