Att inse fakta, se det positiva och börja gå vidare.

Igår städade jag min lägenhet som fan. Det var sjukt skönt. Lite terapi typ. Har faktiskt haft en jättebra dag på jobbet. Jagge, vår bc, skräckens kvinna som får alla att darra, var på restaurangen tillsammans med hennes chef och nån annan snubbe för vi skulle installera bopen. Jag körde skift och i vanliga fall skulle jag ha skitit ner mig av skräck, men det gick jättebra, för nu känner jag mig säker på hur jag ska köra ett bra skift. Sen hade jag träning med Cougars, och det gick jättebra. Nästan. Fick skälla en del men dom gör framsteg och det kommer nog bli jättebra tillslut.

Har funderat jävligt mycket över det som hänt och jag kommer nog aldrig förstå. Men på ett sätt är det skönt att hon beter sig som hon gör, det gör det så mycket lättare att komma över henne. Vem saknar någon som är fruktansvärt elak, dum och totalt känslokall? Det jag inte alls kan förstå är varför man måste vara så jävla elak.. Why? Det finns ingen anledning. Varför bränna alla broar? Totalt onödigt. Om jag hade gjort nått dumt, tex varit otrogen hade jag förstått ett sånt beteende. Men jag har inte gjort någonting. Absolut ingenting. Förutom att älska henne, ta hand om henne, skämma bort henne, resa kors och tvärs över Sverige för henne. Den person som jag älskade över allt annat i världen finns inte, det var en illussion som jag var dum nog att gå på. Jag litade på henne mer än jag gjort på någon annan, någonsin. Jag trodde hon var den finaste, underbaraste mest fantastiska människa jag någonsin träffat, jag hade fel. Men då blir man lite rädd, vad fan är jag för människa om jag kan missta mig så om någon? Jag kommer nog aldrig att fatta, men det känns lite mer ok nu iaf. Mest tack vare älsklingsmamma och min bästa Sanna, det är skönt att få grina, älta och få bekräftelse. Jag har ju gråtit hysteriskt i några dagar nu och jag börjar bli lite trött på det.

Det känns mycket bättre om man tänker på alla bra saker i livet, därför har jag listat de saker som gör mig glad just nu:) :
- Jag fick 100% på BSM'en och fått otroligt mycket cred från alla mina chefer (även de högsta!) och alla arbetsledare och medarbetare, fick tom en lapp i hissen på jobbet där dom berömmer mig så alla kan se. Känns jävligt bra att åka hiss nu.
- Som tack för mina prestationer fick jag 1000 kr i bonus. Jävligt najjs:)
-. Om en vecka åker jag hem till mamma, syster, vänner och framförallt Alva, vår nyaste familjemedlem som jag inte träffat än.
- Har insett, än en gång, att jag har världens bästa vänner och jag älskar dom.
- Jag och Sanna ska åka till London!
- Jag ska ut på fredag med Otto, Natta, Jannika och Sanna och det ska bli sjukt kul!
- Det går jättebra med Cougars, programmet är snyggt och dom är jätteduktiga.


Det gäller att se det positiva i livet:) Läste i metro idag att 80-talister känner efter för mycket, men jag kände mig faktiskt inte träffad, haha. Nu ska jag duscha.

Harehej.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Moster

Visste inte....Precis som du klarat allt annat så kommer du att fixa detta oxå...Du är stark Johanna!! Tusen kramar från Bästmoster!!!!

2008-10-16 | 10:01:43
Syster

Du är en stark tjej & som moster säger så kommer du SJÄLVKLART att fixa detta, som du fixat allt annat.

Stå på dig för du är BÄST!

Vi ses snart!

Massor med kramar// Syster Yster

2008-10-16 | 11:35:07
http://www.mukka.bloggagratis.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!