Snärtstjärten.

Idag var det jobb som vanligt. Det gick bra och vi sålde som fan. Efter jobbet var jag tvungen att köpa nya jobbbyxor, för jag kan inte böja mig ner utan att visa hela cracken, byxorna har nämligen blivit för stora. Sommarspäcket är officiellt borta! Halleluja! Välkommen tillbaka till strl 34 Johanna. Tack så mycket, det känns jävligt bra. Och tacken går till McDonalds :)

Håller på att städa lite, för imorgon har jag en visning. En tvåa ganska nära där jag bor nu, hade helst velat byta område men den är ju värd att titta på iaf.


Har precis käkat, och det var sjukt gott. Ruccola och kikärter is tha shit. Det är extra gott bara för att det ser så gott ut:) Var sjukt sugen på pesto, men den hade möglat så det blev inget med det. Tog vitlökspeppar ist, men det smakade fisk typ. Ingen höjdare, men salladen vägde upp.
Imorgon är jag leeedig. Ska sova lääänge, är verkligen genomtrött.

Peace out.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!